۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳

نوروزی:

خسارت سیل در علی آباد کتول با اعتبارات اعلام شده جبران نمی‌شود

خسارت سیل در علی آباد کتول با اعتبارات اعلام شده جبران نمی‌شود

علی آبادکتول - خبرگزاری مهر: نماینده مردم علی آبادکتول و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به سیل اخیر استان گلستان گفت: سیل اخیر 200 میلیارد تومان به شهرستان علی آباد کتول خسارت زد و این در حالی است که دولت اعتبار محدودی را برای جبران خسارات این استان اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت اله نوروزی ظهر سه شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران، گفت: در تذکری به وزارت جهاد کشاورزی اعلام کردیم، محصولات کشاورزی‌، تاسیسات زیربنایی، جاده های روستایی و زنبورداران و دامداران بالغ بر 200 میلیارد تومان در شهرستان علی آباد کتول و 350 میلیارد تومان در سطح استان گلستان آسیب دیده است.

وی افزود: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور هم در سفر به استان گلستان از علی آباد کتول بازدید کردند اما مبلغ محدودی را برای پرداخت خسارت در نظر گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزان دامداران و مرغداران نسبت به بی توجهی به خسارت سرمازدگی در استان گلستان نگرانند، گفت: به مازندران و گیلان اعتبارات لازم تخصیص یافت اما استان گلستان مانند همیشه محروم ماند، از این رو از رئیس جمهور می‌خواهم تیمی را به استان گلستان اعزام کنند تا حق مردم این استان ایفا شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از دولت خواست تا نسبت به تخصیص اعتبار به خسارت ناشی از سرمازدگی نگاه فنی و علمی داشته باشند چرا که امروز مردم در گلستان با مشکلات عدیده روبرو هستند.

وی با اشاره به بازدید از دهنه زرین گل و محمد آباد کتول گفت: از دولت می‌خواهم نگاه جامعی را در تخصیص اعتبار داشته باشد و مصوبه قبلی خود را اصلاح کند.

کد خبر 2313681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha